Over ons

Van systeemplafond naar open-air

Wij pakken het graag anders aan. Dat doen we al jaren. En dat doen we best goed, al zeggen we het zelf. Deze kleine jongens zijn volwassen geworden. Net als onze locatie. De 'uitjes op slippers' hebben we omgeruild voor corporate en public events. Onveranderd is en blijft onze basis: de voormalig Renault-garage. Die is simpelweg té mooi. Het zijn de invulling, de concepten, de indeling en de aankleding die we geüpgrade hebben. Soms weten we zelfs onszelf te verbazen met waar we toe in staat zijn. Doei standaard en hokjes. Hallo freestyle en avontuurlijk!

De mensen van STRND

Marijn van Dijke

Owner

Sipke Schrijnen

Owner

Daniël Mulders

Operations & Event Manager

Daryl Fijneman

Creative floormanager

Yoshua Rijk

Sales & Event Manager

Martine van der Linden

Weddingplanner

PROFESSIONALLY PLAYFUL, CORPORATELY CHEEKY

Professioneel en corporate gaan bij ons door dezelfde garagedeur als speels en eigenwijs. Een next-level bijeenkomst, beurs of productlancering met torenhoge tech- & AV-eisen die ook nog eens alle facilitaire, design en culinaire sceptici omver moet blazen.

We werken professioneel; en dat durven we te stellen zonder te blikken of te blozen. Ook zijn we volledig op de hoogte van 'what’s poppin’ in evenementenland. Vandaag én morgen.

'NORMAAL' DOEN: DAT DOEN ER AL GENOEG!

Trots op onszelf; dat zijn we bij STRND zeker. We staan 100% achter onze net-iets-anders-stijl en leren graag meer anders-dan-anderen kennen, die zijn zoals wij zijn. Iemand zoals jij, wellicht?

Ons team is dusdanig zelfverzekerd dat we onze naam in KAPITALEN durven te schrijven. Schreeuwerig zijn we gelukkig niet, alhoewel we met ons kleine maar dappere team toch maar mooi de meest impressive corporate diners, onvergetelijke personeelsfeesten, congressen met een twist, en life-changing bruiloften weten neer te zetten.

P1055915

BEL, MAIL, TEXT, BEZOEK & OVERTUIG ONS

Zie jij jezelf al vlammen tijdens onze events? Voel je dat je goed bij ons en onze filosofie past? Dan horen wij graag van jou en over jouw talenten. Overtuig ons ervan dat je de uitdaging aan wilt gaan om met ons mee te zwemmen, al is het soms een stukje tegen de stroming in!

Vacatures

FLOOR MANAGER HORECA & EVENTS

BEDRIJFSPROFIEL

STRND is een unieke, inspirerende locatie op steenworp afstand van de meest gezellige binnenstad van Nederland: Breda. Een voormalig autogarage omgetoverd in een moderne, industriële evenementenlocatie met diverse ruimtes met gevoel voor detail en functionaliteit. Op de locatie is tevens PLAYGRND gerealiseerd, de mooiste speeltuin voor volwassenen waar de meest uiteenlopende (teambuildings)activiteiten worden georganiseerd.

Wij zijn dé locatie voor zakelijke (maatwerk) evenementen, bruiloften, particuliere evenementen en uitjes en zijn ook niet vies van een goed publiek indoorfeestje of festival! Voor 50 tot 2000 gasten bieden wij met vijf verschillende ruimtes een variabel aanbod en zijn wij flexibel in het aanpassen naar de wensen van onze gasten.

STRND heeft geen vaste programmering. We willen juist een podium bieden aan unieke initiatieven. De eigenschappen en ligging van de locatie zorgen ervoor dat wij een grote diversiteit aan (inter)nationale bedrijven mogen bedienen.

JOUW JOB

Het realiseren van de perfecte dag voor ieder bezoeker van STRND. Het omzetten van het draaiboek naar de perfecte taakverdeling voor je collega’s op de werkvloer, het doorspreken van het programma met de Sales en Event manager en de Manager Operations en Events. Jij laat je niet gek maken door die enorme verscheidenheid aan fantastische events en PLAYGRND uitjes die we dagelijks draaien. Je haalt het maximale uit het team en gaat daarbij altijd voor een 5-sterren review!

JOUW VERHAAL

“Yes daar komt weer zo’n fantastische afwisselende werkweek met 2 maatwerkproducties, een heerlijke volle zaterdag PLAYGRND en ons eigen minifestival Zonnig op zondag!

De maatwerk events (een groot personeelsfeest voor 650 gasten en een zakelijk event voor 150 gasten) heb ik al uitgebreid met de Sales en Event manager besproken en ik weet nu exact wat de opdrachtgevers van ons verwachten. De technische en F&B inhoud van het programma is tot in detail besproken met de Manager Operations & Events. Hij heeft een aantal toffe foodtrucks, vuurspuwers, een top artiest en een photobooth in een oud volkswagenbusje geregeld! Vervolgens heb ik een strakke taakverdeling gemaakt zodat al mijn collega’s op de vloer weten wat zij en onze leveranciers op moeten bouwen en hoe het event er uit zal zien. Hierbij houd ik alles nauwkeurig in de gaten en ben ik verantwoordelijk voor de puntjes op de i.

Tijdens het event ben ik de schakel tussen mijn collega’s op de vloer en onze externe F&B leveranciers die alles uit de kast moeten halen om een geweldig event te draaien dat de gasten nooit meer zullen vergeten! Direct na het event zorg ik met het team dat de locatie tip top in orde is voor de volgende dag: we ontvangen 150 (internationale) gasten voor een relatie- event met verschillende productpresentaties. En nu snel op naar het weekend om Zonnig weer als een zonnetje te laten verlopen.”

JOUW PLAN VAN AANPAK

  • Je start met het doornemen van het event vanuit ons systeem Smart Event Manager. Zowel de Sales & Events manager en Manager Operations & Events praten je nog even bij zodat je een perfect event kunt draaien.
  • Je ontvangt je team enkele uren voor het event, praat ze bij en verdeeld de taken waarna jullie de locatie “openen”.
  • Daar sta je dan om exact 17:00 uur helemaal scherp met je team om de gasten te ontvangen met een perfect gemaakte cocktail. De eerste indruk is een daalder waard dus iedereen staat in strakke bedrijfskleding en met een gulle lach op de vloer.
  • Aan het eind van de avond geniet je van de complimenten van de gasten en drink je een biertje met je team terwijl je nog even evalueert met ze.
  • De volgende ochtend stuurt je collega van Sales vol trots dat je weer een 5- sterren review hebt ontvangen.

VEREISTEN:

  • Je hebt lekker veel energie, bent assertief en communicatief vaardig
  • Je hebt ervaring in de horeca en/of evenementenbranche (SVH is een pré)
  • Je hebt een flexibele agenda (veel events zijn ’s avonds / ‘s weekends)
  • Je bent planmatig sterk en hebt een goede helicopterview
  • Je bent gedreven en trots op je resultaten: klanttevredenheid en een gedreven en happy team op de vloer
  • Je werkt zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid

WIJ BIEDEN:

  • Een contract voor 20-32u per week
  • Een prima salaris o.b.v. van opleiding, werkervaring en uren
  • Een mooie pensioenregeling
  • Interne en externe opleiding en training
  • Een geweldige (starters)functie met goede doorgroei mogelijkheden
  • Veel ruimte voor inbreng en uitvoer van jouw goede ideeën
  • Een gezellig, jong, ambitieus en gedreven team om mee samen te werken
  • Een Swapfiets van de zaak
  • Een sportschoolabonnement bij onze buren
  • 5x per jaar je eigen sloep voor een boottochtje met vrienden of familie
  • Borrels en regelmatig een mooi avondje NAC
  • De baan die jij zoekt!

CONTACT:

Ben jij dé kandidaat die past in dit profiel? Solliciteer direct op deze functie. Graag ontvangen wij:

  • Motivatiebrief
  • CV
  • Datum beschikbaarheid

Contactpersoon: Sipke Schrijnen Email: info@strnd.nl Telefoon: 076 700 24 48